Alla inlägg den 28 februari 2010

Av C&M - 28 februari 2010 21:32

Va in och kollade våra trafikkällor och någon har hittat till bloggen genom att söka på Rasmus Elm och Acne... Tydligen har vi i ett inlägg tidigare skrivit om Rasmus Elm och i ett annat nämnt ordet acne... Ha, ha! va roligt. Annars verkar det  som att många hittar hit efter att ha skrivit in sökordet Petter Norghug.


Idag har vi handlat för den kommande månaden och var en sväng i Kista också. M klippte sig och vi shoppade lite hudvårdsprodukter. Jag var tvungen att köpa en ny pincett idag för jag tappade min älskligspincett i golvet och då blev den missformad och det går inte att rycka med den. Skit! Den bästa jag haft. Kostade 29kr på coop men den finns inte kvar att köpa där.


Kul med ytterligare en medalj till Johan Olsson idag. Hur fan orkar de spurta efter att ha åkt 5 mil? Det är för mig helt otroligt. Nu är det hockeyfinal mellan Kanada och USA. I den här mycket viktiga matchen är det två huvuddomare. Det är väl bra tänker ni... Kruxet är att de båda är från Kanada. Känns inte det lite knepigt. Är inte risken för jäv ganska stor?? Vi får väl se. Än har de inte tagit någon utvisning alls och inte haft favör åt nåt håll tror jag. 13 minuter in i matchen. fan... nu gjorde Kanada 1-0. Dessa uppblåsta kanadicker som är så jävla kaxiga både när de vinner och förlorar. De är alltid bäst i deras ögon, trots att de inte är det.... Det var så roligt när de förlorade VM finalen förra året, på hemmaplan mot Ryssland...


Vi har gjort jättegod mat i kväll, fläskfilé i gräddsås.... mmmmmmm...


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards