Alla inlägg den 10 februari 2010

OS

Av C&M - 10 februari 2010 23:23

Gick förbi Sky City på Arlanda flygplats idag och såg detta   Redan två dagar innan OS (ni ser nedräkningsklockan i övre högra hörnet) så bygger de upp ljus och dylikt för att välkomna de svenska guldhjältarna. Är väl inte ofta Sverige är så positiva  

Nu kommer det säkert vara massa kringarrangemang runt detta de bygger upp men tyckte det var lite kul att de planerar för stor guldfest.


God natt//M

Av C&M - 10 februari 2010 23:02

Ikväll är jag glad. Ikväll är jag lycklig. Ikväll så slog Leksand råttorna från solna.

Underbart!!


Pelle Prestberg får tio minuters utvisning för en slängkyss mot AIK, bås (vilket egentligen var en liten "flirt" med tränare Melin) och direkt skriker rått-fans i kommentarer på nätet att han hånar och är osportslig.....Hej och hå....snacka om att hiva en två-tons sten i ett stort glashus. Finns väl inget lag eller lags supportrar som hånar och är så osportsliga som råttorna från solna!


Dagens pinsammaste måste dock vara "kälk-åkaren" Tärnström som försöker snacka bort en utvisning för AIK där de haft 7 spelare på isen. -"Snälla domarn. Jag har spelat i NHL så kan ni inte skita i den här utvisningen nu....sjyssta rå`...Det är ju jag, Dick. Kom igen då."


Nu är kvalserien 99% klart anser jag//M

Av C&M - 10 februari 2010 19:59

Nu har jag lite bilder på hur det ser ut här nu.  

Jag inser att det ser lite rörigt ut mellan köket och

vardagsrummet. Kanske ska göra något åt det... ett

nytt vitrinskåp kanske? Och ja... vi har bara två glöd

lampor i kökslampan än så länge.

 

Grå soffa och fåtölj nu. Behövs nog lite nya kuddar,

det vita funkar inte riktigt.

 


Vi tittar på det här Vinterspelen på femman nu, och det enda jag tänker på är Buzz, det där frågespelet till playstation. Det är ju Felix Herngren som gör rösten till Buzz. Jag stör mig!!!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards