Alla inlägg den 26 februari 2010

Av C&M - 26 februari 2010 22:04

Skansenakvariet har fått in lite häftiga grejor nu. Stora spindlar. Jag är lite sugen på att åka å titta på dem i morgon trots att jag är lite spindelrädd. Fast egentligen är jag inte så rädd för såna där stora spindlar. Det är mest mindre, med stor kropp och smala ben. Fy fan! eller de där som har pyttesmå kroppar och långa smala ben. Men de här stora lurviga... de är ju nästan söta. Här kan ni kika på dem. OBS!!! känsliga personer bör ej titta, syrran och Maria... Gå inte in på länken!!


Just nu sitter jag dock och är mäkta besviken på stafetten i skidskytte. Att man än en gång ska behöva se Mattias Nilsson skjuta så dåligt att det blir straffrunda, det är så jäkla dåligt. Jag försöker att tycka synd om honom, men fan... efter så många debackel (stavas det så) så bör han väl inse att han måste jobba med det här, och fram tills han har bevisat att han kan blivit bättre måste ledarna kunna sätta nån annan på den sträckan. Han den där nya, Ted Armgren, har ju skjutit skapligt nu. Det är så viktigt att inte dra på sig några rundor, men det lyckas ju aldrig Nilsson undvika. Jag blir så irriterad. De är ju för fan professionella idrottsmän!


Äh, vi får hoppas på curlingguld inatt!


//C

Av C&M - 26 februari 2010 18:37

Fan va tråkigt att Anna Haag blev sjuk. Om hon hade varit med i stafetten hade vi vunnit, det är jag övertygad om. Då hade hon tagit den andra klassiska sträckan och vi hade aldrig tappat 50 sekunder till täten. Vi hade hängt med, kanske till och med varit i ensam ledning. Sen hade tredjestäckan gått och vi hade inte varit så långt efter. Kalla hade kört sistasträckan och tagit hem guldet åt oss. Hon var ju helt grym igår! Synd mste jag säga!


Äntligen är det helg. Lite fredagsmys, tacos och OS.Guld


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards