Alla inlägg den 16 februari 2010

Av C&M - 16 februari 2010 21:15

Gud va glad jag blev för ACO-Z idag. Riktigt bra åkt och skjutet. Det bådar riktigt gott inför framtiden. Hon är en mästerskapsåkare! Hade hon haft bättre skidor i sprinten hade det gått mycket bättre. Jag är övertygad om att det blir medalj för henne. Lite mer osäker är jag på Helena Jonsson, hon verkar uppgiven och det ser nästan ut som hon vill åka hem. Jag undrar om hon inte klarar pressen, det är för allvarligt nu och så har hon ju inte David Ekholm med sig den här gången. Kan det påverka? Jag vet ju att jag alltid känner mig tryggare när M är med. Men det är väl kanske annorlunda när man är idrottare på det sättet.


Gud vad jag hatar gnällspikar.... man ska kanske inte kasta sten i glashus men en del är verkligen hopplösa. Jag känner mig som miss positiv jämfört!


Idag har det blivit semla, GOTT! fasen va bra det går, igår skulle jag ju börjat mitt nya liv. Jag har lagt på mig några kilo och nu vill jag verkligen få bort dem. Kanske dags för Viktklubb igen. När man kikar på Biggest looser blir man ju så taggad men känner samtidigt att det där klarar inte jag av  . Jag vill ju så gärna... kan inte fatta hur jag blev av med de 30 första kilorna, men det känns hopplöst att få bort mer. Ja, ja... får väl se om jag orkar börja kämpa igen.


Imorgon är det sovmorgon igen! Yeay!! tyvärr är det också sprint. jag har redan ont i magen och är så jävla nervös för Emil Jönsson... fan, sport är inte bra för en.


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards