Alla inlägg den 18 februari 2010

Av C&M - 18 februari 2010 23:42

Vilken härlig kommentar: "jag är lite snurrig och trött, men det är klart... det är ju trevligt att vara vaken en hel natt, man kan fundera ganska mycket då" och "nämen, är det en norrman som vinner, det var ju ovanligt"


Jag gillar den mannen!


Tycker samtidigt väldigt synd om Ryssen Kruglov. Jag brukar inte tycka synd om ryssar, det finns så mycket dopningsmisstankar mot dem, men att vara nära medalj, tappa bössan, få ny bössa och sen skjuta fullt. Stackarn. Dock har dom ju inte presterat så bra den här säsongen så de verkar inte dopade nu, det känns skönt.


//C

Av C&M - 18 februari 2010 23:34

Jag har inte haft nåt emot Emil Helge-Svensen(eller hur fan han stavar) förut. Men när man säger att det är pinsamt att förlora mot svenskar så tappar man min respekt helt och hållet. Vilken jävla kommentar. Så säger man bara inte. Björn Ferry var bättre i det loppet, det är bara så. Är det något som är pinsamt så är det ju en sån kommentar. Du är pinsam Svendsen!!


//C

Av C&M - 18 februari 2010 22:21

En medalj av Anja. Världens bästa Anja! Hon var så värd den där medaljen efter det som hände igår. Fan va härligt! Grattis Anja!!


//C

Av C&M - 18 februari 2010 21:38

Sverige har 2 guld! TVÅ GULD!! det är skitbra, men ändå känns det lite snopet. Skidskyttetjejerna var ju våra stora hopp. Nu har det blivit lite skit och de går inte alls så bra som vi trodde. Vad har hänt?? Ja, ja... jag har förhoppningar inför stafetten och masstarten, det är två helt annorlunda tävligar än distansen. Än är det inte kört. Vi har massa medaljer kvar att hämta

  • skidskyttestaffet-damer
  • sprintstafett-damer
  • skidstafett-damer
  • nån medalj av anja hoppas jag på
  • skidstafett-herrar
  • dubbeljakt-damer
  • paralellslalom-snowboard
  • skidskytte-distans herrar
  • skidskytte- masstart herrar
  • skidskytte- stafett herrar
  • Ishockey-damer
  • Curling-damer
  • curling-herrar
  • slalom-herrar
  • Skridsko lagtempo-herrar
  • Slalom-damer
  • Storslalom-damer
  • skidor 5 mil herrar-johan ohlsson
  • Sprintstafett-herrar

Någon av de här borde väl gå in... jag har säkert glömt nån också... Och ja! jag har utelämnat hockeylandslaget herrar med flit. Det blir inga medaljer där. Vi har samma lag som för fyra år sedan, det bådar inte gott. De har blivit för gamla.


//C

Av C&M - 18 februari 2010 12:55

Nu måste jag säga det. Jag har inget emot dom egentligen men vad är det som gör att de måste gagga ner på Sverige hela tiden? Vad är det för larv? Hur kan det viktigaste vara att slå Sverige än att vinna. Genom det fruktansvärt otaktiska lopp Northug och Hattestad gjorde hade de inga krafter kvar att slå ryssarna med. Det glädjer mig att det bara blev ett brons. Vilka svenska idrottare går ut och spyr galla över norrmännen? Öjsten-Petersen sa att svenskarna är för små, Hegle-Svendsen sa att det var pinsamt att förlora mot en svensk. VAD ÄR DETTA!! och så nu håller de andra norrmännen på och psykar Emil Jönsson. MEN HUR JÄVLA BRA GICK DET FÖR ER DÅ??????????


Äh gå å dra nåt jävligt gammalt över er era jävla norrbaggar!!!!!


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards