Alla inlägg den 12 februari 2010

Av C&M - 12 februari 2010 22:56

Nu när jag har varit sjuk i stort sett hela veckan är jag väldigt trött på fredagskvällen. Jag har inte sovit bra på hela veckan så jag funderar på att gå och lägga mig i tid. Imorgon måste ju upp i skaplig tid så det gäller att gå å lägga sig så det blir några timmars sömn. Kroppen behöver det. En ganska jobbig dag har det varit också med en del riktigt puckade människor på telefon. Att en minut kan spela så jävla stor roll.


Mitt nya schampo är kasst, jag är så besviken på att det gör mitt hår helt jävla strävt och när jag har i balsam och inpackning blir det helt livlöst och flygit. Sasachuan eller vad det nu heter. Idag köpte jag något som jag trodde var sån där leave in balsam för jag tror mitt hår gillar det bättre än balsam man sköljer ur, men det visade sig att det var nåt för att få håret att inte bli så flygigt. Det behövs nog ett balsam ändå... Aussie hette det märket. Jag har hört att det ska vara bra. Kanske köper balsam från dom istället. Det är inte kul att bli besviken. Skitschampo.


I natt börjar OS, i alla fall invigningen. Jag är jävligt nyfiken på att få veta vilka de 30 deltagarna är som har blivit stoppade från att just delta pga misstänkt doping. Varför är Wada så fega? Kan de inte bara släppa namnen? Det här sprider ju bara massa rykten och idrottare som kanske är helt rena kan bli misstänkta helt felaktigt.


Stackars, usch vad hemskt det är med den Georgiske bobåkaren som omkom på träningen ikväll. hur fan kan de ha massa betongpelare vid sidan om banan? Det är väl det mest sinnessjuka någonsin i sport väg... det tillsammans med en del Speedwayarenor som har metallpinnar i staketet runt banan. Det var ju nån kille som blev förlamad när han kraschade in i en sån för ett par år sedan. Usch säger jag!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards