Alla inlägg den 9 februari 2010

Av C&M - 9 februari 2010 22:31

Då C inte lyckades lägga in en bild på på vär nya klädsel på soffan och fotöljen får jag hoppa in med min datakunskap och ta över.

  Så ser vår soffa ut nu och även fotöljen har samma färg. Snyggt och är nöjd med min födelsedagspresent.   


Har lite svårt för Patrik Sjöberg i Mästarnas Mästare. Dryg, översittarfasoner och ibland ren mobbning. Han säger själv att han gör det med glimten i ögat men det känns bara obehagligt då han "trashtalkar". Klart att psykningar ingår då såna starka egon tävlar men Sjöbergs går för långt. Men det är väl hans stil och grundar sig säkert i nåt som dålig självkänsla, en osäkerhet i grunden då hans fysiska form är långtifrån på topp, så då hävdar han sig genom uppkäftighet.


Dags för sängen och upp till en ny härlig dag imorgon. Full fart mot helgen och full fart mot en födelsedag och ett steg till mot pensionen  //M

Av C&M - 9 februari 2010 21:59

Ibland undrar man hur folk funkar. Vad är det för mening att skälla på nån som inte kan göra något åt situationen. När det är andra som måste bestämma och man har förklarat det så fortsätter de ändå skälla. Vissa människor vill bara vara knepiga.


Ryssarna tycker att väst har gaddat ihop sig mot dem och bedriver dopningskampanjer mot ryssland. Vi dopar oss på ett smartare sätt säger de så vi kommer undan med det... spännande....


//C

Av C&M - 9 februari 2010 21:48

Besöksstatistiken rasar. Vad har hänt??


Idag blev det körövning. Jag var osäker in i det sista. Ont i halsen och hes och så missade jag både Biggest Loser och Mästarnas Mästare men jag åkte dit ändå. Det var länge sedan jag sjöng och jag hängde inte riktigt med. Minns inte riktigt alla toner och kunde inte riktigt läsa noterna. Det blir en utmaning att komma in i det igen.


Nu har vi bränt våra löner och köpt nya överdrag till soffan och fåtöljen. M fyller år på lördag... hur fan ska jag har råd att köpa paket nu. Älskling, du får överdragen i present. Duger det?? Pöss pöss! Vi köpte svanby grå. Den fanns inte att hitta på nätet så jag får väl ta en bild och lägga in. Det blev snyggt. Vi slog till och med på stort och köpte en svart matta också. Nu fattas bara överdrag till fotpallen också sen är det komplett!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards