Alla inlägg den 27 mars 2009

Av C&M - 27 mars 2009 23:04

Kolla på det här!!! Kan vara bra att veta om nån har vägarna förbi Dalarna.

Av C&M - 27 mars 2009 21:31

Idag var jag strong och gav mig iväg till gymet när hade slutat jobbet. hade ätit efterrätt efter lunchen och tog en bit tårta på eftermiddagen så jag kände att jag var tvungen att träna lite.


Let's Dance final just nu. Att fyran kan dra ut ett program så fruktansvärt. Kan de inte bara dansa sina danser? Måste de hålla på i två timmar? Sen ska det vara ytterligare en halvtimme där de ska annonsera vinnaren. Känns lite som att mjölka ur programmet det lilla sista. Samtidigt är det Så ska det låta, ett program som har sett sina bästa dagar. Det var roligt de första två, tre säsongerna när Peter Harrysson var programledare. Nu känns programmet uttjatat och ganska tråkit. Det händer aldrigt något nytt. Ändå har det väl typ en miljon tittare varje fredag. Märkligt det där. Folk verkar inte tycka som jag, eller så finns det inget annat att titta på...


Nu är det fördjävligt väder. Snöstorm i stan. Trökit. Då är det kul att kunna drömma sig bort till vår resa till  Zakynthos i september.

 


Jäkla snö. Kan den inte försvinna nu så det blir vår. Som jag har skrivit tidigare vill jag ha sommar nu!! Vill ha vår och knoppar som brister. Gröna träd och blommor. Det är kallt inomhus också. Taskig termostat i huset säger M. Det kan jag hålla med om.


Häja Leksand!!


//C


Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards