Alla inlägg den 11 mars 2009

Av C&M - 11 mars 2009 23:46

Det här var inne i början och mitten av 90talet på en högstadieskola i B-holm

//C

Av C&M - 11 mars 2009 22:21

På fredag drar den igång. Kvalserien alltså. Kan inte hjälpas men jag blir så jävla nervös varje gång. Ska dom lyckas iår? eller blir det samma sak som de senaste två åren, eller är det tre? Jag kommer vara så nervös så att jag inte kan äta och kommer förmodligen ha lite frossa. Det är så jävla jobbigt. Ångesten och nervositeten släpper inte förän de släpper in första målet. Då vet man att det är kört. Då kan man slappna av lite. 


Annars är det roligt för Timrå att de vann mot HV 71 idag. Nu kan de avgöra redan imorgon borta eller på hemmaplan i helgen. En liten skandal bjöd slutspelshockeyn på idag också när domarna missade att en Luleåspelare inte skulle sitta utvisad så länge som han gjorde. På tiden han satt utvisad men inte skulle suttit i utvisningsbåset hann Frölunda göra mål. Protest inlämnad, beslut kommer. 


Bra avsnitt av Grey's Anatomy ikväll. Lite back to old school, innan allt blev så jävla komplicerat. Onsdagarna har dock inte kommit igång tv-mässigt tycker jag. Satt och glodde på Diagnos okänd, eller vad det nu heter. Det var det enda som var någorlunda intressant att vila ögonen på innan GA.Programtablån borde kunna bli bättre på onsdagar och den 25/3 blir den det, då börjar Room Service. Det brukar vi följa, M säger att det är det enda byggprogrammet där programledarna verkar veta vad de gör. Nu är det snart sovadax. Ska bli nice. Får fortfarande inte sova riktgt på nätterna av allt hostande så jag hoppas det blir bättre inatt. 


//C

Av C&M - 11 mars 2009 17:40

Nyss hemkommen från jobbet och har en massiv huvudvärk. Men idag har iallafall locket släppt från mitt högra öra, ibland hör jag som vanligt. Så härligt!!! Hostan sitter fortfarande i. Har fått ont i magen och ryggen och revbenen av att hosta så mycket. Så jag ringde till vårdcentralen igår för att försöka få tag i en tid hos min doktor. Dom hade inga tider igår som jag kunde och idag var hon inte på plats därför kunde jag inte få träffa någon doktor. What?? Det finns väl andra läkare? Tydligen fungerar inte vården så längre. Därför går jag här nu med min ömmande kropp, i stort behov av en bra hostmedicin. Bromhexin och Noskapin funkar ju inte.


Dagen har varit ganska lång och småtråkig. Bråkade lite med en kund som var så otrevlig, men annars har kunderna varit snälla idag jämfört med igår.


Nu blir det mat, Lasagne och rivna morötter. Mums. Bra idé sötis!


Vad hände med Skunk Anansie? Dom hade några bra låtar, släppte väl ett par album. Send då? Våldsamt bra låt iallafall...


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards