Alla inlägg den 10 mars 2009

Av C&M - 10 mars 2009 20:04

Idag har jag varit och klippt mig. Blev lite kortare än vanligt eftersom jag har tappat ganska mycket hår under min viktnedgång så var det nödvändigt att ta av en bit. ska lägga in en bild när jag ser lite fräschare ut än vad jag gör idag. Förkyld och jävlig såg jag mig själv i spegeln hos frissan Frasse och insåg att jag ser ut som utsliten 40årig tvåbarnsmamma som inte har sovigt ordentligt det senaste halvdecenniet... Tror jag ska sminka mig i morgon =) Annars har dagen varit ganska jobbig. Sjuk och täppt lomhörd och slö. Men ändå svara på telefonsamtal konstant då mina kollegor tydligen har viktigare uppgifter än jag så det kändes som att jag tog alla samtal idag. Kul för kunderna att höra min ljuva stämma. Och satan va trevliga alla var också idag. Kunderna alltså. Ibland är det jävligt kul att arbeta med folk. NOT! Tror verkligen folk att de får bättre service för att de beter sig illa? Känner att jag är lite bitter idag. Men varför ska alla jälva människor vara så jävla sura?? såna gånger är det skönt att gå till frissan och bli ompysslad och Frasse är så skön så att gå till henne är nåt jag ser fram emot varje gång!! Tack Frasse! 


Ikväll är det Desperate igen och Christine. Just nu pågår Mästarnas Mästare som faktiskt är ganska roligt att titta på. 


Peace out! (nördisch)


//C

Av C&M - 10 mars 2009 00:37

När jag hostar och får upp lite vätska och slem så är det som skum kvar i halsen. Så när jag ligger här och hostar så låter det som när bubblor i läsk eller något annat spricker i halsen efteråt. Det är så jälva äckligt och läskit. Vad är det för något? varför blir det så? jag har aldrig varit med om detta förut?


//C

Av C&M - 10 mars 2009 00:08

på C;s inlägg som handlar om "var tog dom vägen?"


En låt jag lyssnade på i min barndom ochjag förstår nu varför dom inte slog internationellt;-)

Min gissning är att dom återgick till sina normala yrken.....//Micke

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards