Alla inlägg den 18 mars 2009

Av C&M - 18 mars 2009 22:42

Känns tungt nu...Lider.....Vet att det bara är hockey och är litet i perspektiv med tex Niemis skada och så vidare.

Men just nu så är jag så besviken. Allt som kan gå emot mitt kära Leksand går emot dom nu. Svåra skador efter fula tacklingar från hockeymördare. Okonsekventa domare som är så rädda, så rädda för hemmapublik. Korrekta mål som inte domarna uppfattar. Studsande puckar som bara INTE SKA gå in, går in.......Känns hopplöst nu men är som inbiten och härdad Leksing inte beredd att kasta in handduken riktigt än. Poängen kommer att komma och med det oxå spelarnas självförtroende och med det ännu flera vinster. Jag hoppas, hoppas, hoppas så innerligt...Och i min enfald så hoppas jag än. Nu j-vlar knyter vi näven och kör. Bryta ihop och komma igen.....Vi SKA upp. 


Leksing tills jag dör.....//Micke

Av C&M - 18 mars 2009 22:06

Lite bilder som för mina tankar till sommaren. Jag lääääängtar och idag har det varit så fint väder så det känns som det snart är vår och sen är det sommar. Jag räknar med och hoppas på att kunna ha semester från mitten av juli till mitten av augusti så då är det bara fyra månader till semestern.... Gött!!


//C

Av C&M - 18 mars 2009 21:03

Jag är så trött nu. Trött mentalt och trött fysiskt. Jag vet inte varför. Är trött på morgonen, på dagen, på kvällen. Jämt. Undrar om det beror på att jag har varit sjuk länge och inte vilat ordentligt. Hoppas det blir bättre för jag tycker att jag sover ordentligt. minst sju och en halv timme per natt, typ. Men jag vaknar alltid när M kliver upp och måste nästan alltid gå på toa då så jag kan inte sova alla timmarna i sträck. Måste man göra det för att räkna 7,5 timmars sömn. Eller kan den vara avbruten? Det är ganska jobbigt att sitta på jobbet och nästan somna. Ja, ja det blir väl bättre hoppas jag.


Just nu längtar jag bara efter sommaren. Sol och semester. B-holm är väl inte världens tjoho men det är väldigt skönt att vara där på sommaren. När vi båda pluggade våldgästade vi pappas lägenhet och bodde där hela sommaren med katterna. Det var hur härligt som helst. Nu kan vi inte vara där lika länge, men de veckorna vi kan vara där är alltid sköna.


Ser pissigt ut för Leksand nu. Blir troligtvis fiasko igen. Jag är tveksam till   att de vinner några matcher alls i kvalserien. Men hur kan man spela en match ordentligt med 16 utvisningsminuter på en period?


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards