Alla inlägg den 3 mars 2009

Av C&M - 3 mars 2009 21:59

Jag surfade runt lite och letade byxor när jag hittade det här. Så smala ben tror jag aldrig jag har sett på en tjej som jag inte har vetat är anorektisk. Shit säger jag bara.

Av C&M - 3 mars 2009 19:22

Nu är jag så trött på kylan. Det kom snö här igår men nu har den smält bort till en sörja som gör att man blir blöt om byxor och skor. Det töar och småblåser så även fast det är plusgrader är det kallt. Kallt på jobbet är det också. Elementen är inte igång så man sitter alltid med en kofta på sig. Jag vill ha det varmt och skönt. Ännu har vi inte bokat någon resa. Vill göra det ikväll. Återkommer med vad det blir. Tills värmen och sommaren kommer får man hålla till godo med gamla foton och minnen av varmare tider.


Idag höll jag på att bli galen på våra kunder. Jag tror alla med krångliga problem gaddade ihop sig och ringde oss idag. Varför kan inte folk tagga ner? Varför så upphetsade när de ringer för att få hjälp? Det löser inget. Man får inte bättre hjälp bara för att man är otrevlig. Det är otroligt viktigt att man inte hetsar upp sig själv i såna lägen, utan behåller lugnet. Då blir vanligtvis de man pratar med lugna efter ett tag. 


Jag ser att chinos är på modet igen. Alltså, när jag ser dem slungas jag direkt tillbaks till 80-talet. Dessa byxor gör mig mycket kluven. Är det snyggt eller ej? Lutar åt ej. Återkommer med besked!


Tills dess mmm... Italien...

//C



Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards