Alla inlägg den 14 mars 2009

Av C&M - 14 mars 2009 18:24

Ikväll kan allt hända. Jag ser inga klara favoriter även om Snälla, Snälla verkar ligga bra till i media men det där vet man aldrig. En låt som har växt på mig är EMD, den låten är trallig... å sen har jag en svag punkt även för mr Danny.... (preis som med Måns... lammkött... mmmm). Jag hoppas på Alcazar, men jag tror inte den vinner. Sarah Dawn tror jag fick en skjuts i andra chansen. Kan vinna.... Måns hoppas jag också på. Marie Enman kan ta hem hela klabbet. Som det verkar i media är det hon och af Ugglas det står mellan. Men jag tror på Måns, Sarah Dawn Finer eller EMD. Enligt min lilla undersökning blir det H.E.A.T som tar hem det hela. Har mina läsare rätt? Hur det går får tiden utvisa. Ha en trevlig kväll! Ta ett glas vin vetja!


//C

Av C&M - 14 mars 2009 10:48

... får man tänka på att Allsvenskan i fotboll drar igång snart igen. Kalmar FF kommer nog vara med och slåss där uppe i år igen. Under tiden vi väntar på att årets höjdpunkt drar i gång kan vi titta på härliga bilder från förra året.

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards