Alla inlägg den 12 mars 2009

Av C&M - 12 mars 2009 22:22

Det har jag inte lyckats med på många år. Men ikväll testade jag och nu när jag tappat typ 30kg så lyckades jag få foten bakom huvudet. Liten lycka!! I och för sig satt jag lite hopsjunken i soffan men ändå. Den kom en bra bit bakom huvudet också. Nästan så jag kunde få fast foten i nacken och ha den där utan att hålla i benet. Roligt!! Börjar känna mig lite smalare och smidigare nu! M kom inte i närheten =)


//C

Av C&M - 12 mars 2009 22:01

Bra där Patrick Seamountin (Patrik Sjöberg) Du gör ingen ledsen. Finns nog ingen domare jag har skällt så mycket på som han. Han är oftast dålig åt alla håll och kanter. Eller förresten jag ändrar mig. Den sämsta domaren jag har sett heter Pehr Claesson (lägg märke till h:et i förnamnet, VARFÖR?) Den domaren har inte ett rätt. Och jag har inte sett honom döma en match den här säsongen, vad kan det bero på? Han var inte så populär förra säsongen heller, kolla här.


//C

Av C&M - 12 mars 2009 19:35

Nu är jag verkligen trött på den här krisen. Kan ingen fixa det? Jag vet självklart att det inte är något man bara fixar till men fan vad det känns onödigt att den har hänt. Vet inte varenda människa att om man lever på mer pengar än man har så konkar man tillslut. Det funkar inte i längden. Folk är tydligare dummare än jag trodde. Jag tycker så synd om folk inom alla yrken som måste lämna sina arbeten bara för att landet i väst inte kunde hantera sina finanser. I dag blev ytterligare 750 personer varlsade, denna gång på SAAB. För några dagar sedan var det volvo bussar som varslade har jag för mig. Hur många ska behöva bli av med jobben? Hur ska vi klara av den här arbetslösheten? Jag känner mig oerhört lyckligt lottad som har fått nytt jobb efter att ha blivit av med mitt gamla. Till alla er som får tråkiga besked. Deppa inte ihop!!! Krisen kommer gå över och då kommer det behövas arbetskraft!! Jag tänker på er!


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards