Alla inlägg den 20 mars 2009

Av C&M - 20 mars 2009 19:12

HELG!! Vad jag har längtat. Det har varit en lång vecka och jag har varit så trött. Och så nu helt plöstsligt har jag fått besök av röda faran(gud så löjligt) igen. Det var ju bara ett par veckor sen sist. Jag kommer få anemi eller nåt. Jag förblöder. Eller nåt!


Nu när melodifestivalen är slut finns det inte så mycket att se fram emot just nu. I och för sig ska vi på Jeff Dunham när han kommer till sverige. Jag hoppas att det blir roligt och att man kommer hinna med i skämten. Det kommer väl förmodlgen gå ganska fort och skämten kommer man väl inte hinna fatta. Kul ska det bli i alla fall. Dessutom kan jag inte släppa mina tankar på sommar och sol... Åååå vad jag vill ha värme nu. Kylan har ihjäl mig snart. Jag längtar efter ett badkar att tappa upp hett vatten i och krypa ner. Men har vi något badkar?? nej! bara en dusch. Då blir man ju inte varm på hela kroppen samtidigt. I vår nya lägenhet blir det också dusch... inte nöjd med det just nu. kanske får titta på att sätta in ett badkar i stället.


Igår bjöd jobbet på Golden Hits, mat och show. Det var trevlig. Mycket god mat och en show som blev bättre ju längre den gick. Tack jobbet! Laxen var superb. Rekomenderas verkligen! Mitt problem är dock att jag kan tycka att såna där shower kan vara lite töntiga. Det är ju så överdrivet och larvigt bitvis. Folk som står på scen och gör sig till. Dock är jag väldigt imponerad av deras jobb. Servera och showa. Fy fan va trötta de måste vara när de slutar vid elva. Då har de börjat servera vid sex och sedan showat och serverat, showat och serverat lite till. Lite småjobbigt. Och sedan måste de stå ut med jobbiga människor som skriker och gapar. Impad nån? Ja! jag


I går tog Leksand beslutet. T&T fick gå. var det rätt beslut? inte vet jag, men de har ju inget att förlora. Jag hoppas de kommer igång nu och vinner mot Växjö och Västerås så de får igång självförtroendet mot AIK och kan slå råttorna. De små skadedjuren. Lite bitter är jag allt. MEN snart drar Allsvenskan igång! Heja kalmars röda bröder spela nu så kulan glöder FF! FF!


Jag har tappat lite det här med grupper som kom fort och försvann lika fort. En sån är ju Jakob Hellman. Lyssna och njut


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards