Alla inlägg den 15 mars 2009

Av C&M - 15 mars 2009 22:49

Jag hittade den här tjejen och blev grymt impad av att hon har lyckats gå ner så mycket i vikt! min idol. Jag har 16kg kvar till min målvikt. 26kg kvar till min idealvikt. Den blir nog dock något att bita i. Jag ser fram emot målvikten men jag måste nog kämpa ganska länge till för att nå den eftersom det är lite si och så med motivationen just nu...


//C

Av C&M - 15 mars 2009 20:24

Så nu har jag det sagt. Dom är för dåliga nu i kvalserien. Det gäller inte bara domarna som dömer Leksand. Det har varit en väldigt låg domarnivå hittills.


Än är det inte kört!!! det är de lättaste matcherna kvar (lätta och lätta men det är iallafall lag de har mött och slagit, VIK har de vunnit alla matcher mot den här säsongen, växjö lika så) och SSK borta. Rögle slår de på hemmaplan. Ju sämre det går och ju mer de blir bortdömda av domaren ju mer Leksing blir man ju...


Forza Leksand!!


//C

P.S David Ekholm är ett riktigt lyckopiller. Lite hoppetossa och skitrolig!!

Av C&M - 15 mars 2009 18:25

Det är en lugn söndag efter en hektisk lördag med besök av släkt och besök på diverse teknikaffärer och en liten matbit på IKEA. Det var en mycket trevlig dag. I går kväll blev det ju som sagt Melodifestival och vad jag tyckte om utgången på den kan man läsa i mitt förra inlägg. Men det var en rolig kväll ändå.


Idag är det kvalseriesöndag. Vi sov länge, jag behövde det dels för att det blev ganska sent igår och dels för att jag fortfarande inte är riktigt pigg efter min förkylning. Jag är slö i kroppen och väldigt trött i huvudet. Sen har det varit hockey först Västerås mot Växjö och nu SSK mot AIK och Rögle Leksand. Dessutom är det Skidskyttestafett. Mycket nu. Får se hur det går för Leksand. Av vad jag har hört om Leksandsmatchen så har domaren Rönnmark tappat matchen och låter Rögle göra som de vill... Vi får se


//C

Av C&M - 15 mars 2009 01:52

Jag hade många favoriter ikväll. Måms, Alcazaar, Caroline af Ugglas, Sarah Dawn, EMD och H.E.A.T  så går en av de jag inte gillar och vinner. Det här är lite jobbigt faktiskt. Personligen är jag inte förtjust i operapop, vilket gör att Marie Ernmans låt inte är någon favvo hos mig. Jag hoppades och trodde på Måns, och efter jurygrupperna trodde jag att det var klart. kände att svenska folket skulle ge honom minst 88 poäng och i mitt huvud var det klart då. En halv flaska vin gjorde att jag räknade så. Men jag hade fel. Måms fick typ 44 eller nåt och då var det kört. Det syntes på honom att han förstod det själv. Ja, ja... det var bra att det inte blev en lugn låt (läs Snälla, Snälla) det tror jag inte hade funkat i Eurovision. Det är så jag får tänka nu när ingen av de jag gillade vann, La voix kan funka i östeurpoa iallafall det hade inte snälla, snälla gjort, den kan nog vinna hela Eurovision. Men jag gillar Måns Zelmerlöf ändå. Kan vara vinet som snackar nu men han var bäst lite synd att man inte kom fram för att rösta. Hade nog inte gjort någon skillnad dock med min röst. Alcazaar följde tätt efter i bästheten och H.E.A.T var grymma. Tråkit att Malena vann orkar inte md skriket i operapopen. Men nu får man heja på henne i maj när erovisionsfinalen är! Sörjer lite fortafande dock! =(Jag hoppades på Måns!


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards