Alla inlägg den 13 mars 2009

Av C&M - 13 mars 2009 22:20

Tråkigt! men serien har nio matcher till och mycket händer under kvalserien. Jag tror och hoppas att det kommer en vinst nästa match och att de kan vinna några oväntade matcher. Minst 20 poäng kommer att behövas. Det är sex vinster och en oavgjord vunnen på övertid.


AIK hemma

Rögle hemma

Västerås hemma

Västerås borta

Växjö hemma

Växjö borta

SSK borta oavgjort

AIK borta oavgjort och vinst på övertid

=20-22 poäng. Det räcker. Kanske att de kan vinna mot AIK efter full tid också.


Det känns så här i efterhand som att SSK blir svåraste motståndaren. Rögle som elitserielag lyckades inte vinna borta mot Växjö efter full tid. Det är ganska svagt och risken är att Rögle spelar i allsvenskan nästa år. Än så länge är jag ganska nöjd med utvecklingen. Självklart hade det varit bättre om Leksand vann, men jag tror inte SSK kommer förlora några matcher i den här serien efter att ha sett dem idag. Det gör mig lite lugnare då Leksand var bättre än SSK långa stunder. Tror att det kommer fixa sig ändå! Ryck upp dig M. De löser det här 


Peace out (nördish) 


//C

Av C&M - 13 mars 2009 21:25

Inget funkar ju. Vad håller dom på med? Passningarna sitter inte, dom åker offside hela tiden. Tappar puckar. Slår icingpuckar. Och SSK har inte varit så jälva bra den här perioden. Leksand hade första, SSK andra och tredje skulle de lika väl kunnat äga men nu har nåt satt sig i huvudet och inget funkar. FAN!

Av C&M - 13 mars 2009 20:55

Dom vände i andra. Fan!! en två nu. Vänd på det här nu!!!!!


//C

Av C&M - 13 mars 2009 19:54

en-noll. Nu blir det tvåsiffrigt, eller kanske inte. Nu kör vi!!!

Av C&M - 13 mars 2009 19:10

Jag är så nervös att jag skakar. Men jag har en bra feeling i år, tror faktiskt att de fixar det. Snälla fixa det!!!!! Jag projecerar alla mina negativa tankar till SSK och alla mina vilja vinna känslor till Leksand. HEJA LÄKSAND! Nu vinner vi!!!

Av C&M - 13 mars 2009 15:39

Jag har aldrig lyckats komma in här på jobbdatorn. Dåliga gamla Mac dator! vad roligt. Nu har jag skrivit mitt första inlägg på jobbet. Lost my bloggatwork virginity!! Kul!!//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards