Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

Why, why, why??

Av C&M - 28 juni 2009 22:04

Nu är helgen slut igen... varför ska den ta slut. Vi hade en jättetrevlig eftermiddag och kväll med jobbet i fredags. Brännboll och femkamp på grönan och sedan avslutades kvällen med ost på en båd vid Djurgårdsbron... Det blir inte mycket bättre än så. Tyvärr brände jag mig ganska rejält på dagen eftersom det var så soligt och fint och jag hade inte inhanldlat något solskydd så jag var härligt röd på kvällen. I går var vi med Ms jobb ute vid någon sjö långt upp någon stans utanför uppsala. Vi åkte ganska många mil men när vi väl kom fram var det härligt. Vi fångade lite fisk och jag brände mig ännu mer. I går kväll grillade vi paket med regnbåge och satt ute på vår fina altan. De var också väldigt nice. en toppen helg helt enkelt. Idag skulle vi ha spelat lite golf men det blev aldrig av, jag kunde inte gå ut med mina brända armar. Det hettade ordentligt bara jag var utanför dörren. Så vi drog in till stan en sväng istället och höll oss inne i affärer och i gångarna i stan.


Jag måste dock medge att jag är ganska avundsjuk på de som har semester nu. vi valde semester i slutet av juli och tre veckor i augusti. Det känns väldigt sent, och fyra veckor till innan semstern känns jobbigt långt fram. det är nästan så jag mår dåligt av att veta att det är så långt kvar. Jag är ganska så trött på griniga kunder och skulle verkligen behöva ett längre breake för att orka med dem. Folk kan verkligen vara riktigt dumma i huvudet, med noll respekt för andra människor. Hur resonerar dom? tycker de att de kan bete sig hur som helst eller? Vi sitter ju där för att hjälpa till, inte för att vara dumma och förstöra för dem. Men jag tror inte de fattar det. De anstränger sig nog inte för att förstå det. De kan inte heller förstå att det kan finnas omständigheter hos dem själva som bidrar till att det inte funkar ibland... nä, det är ALLTID larmets fel....


20 dagar till semstern!!


//C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards