Alla inlägg den 24 juni 2009

Av C&M - 24 juni 2009 22:42

sitter här på onsdagskvällen mör och slut i benen. Vi bestämde oss för att cykla till Coop i vinsta för att kolla på lite fiskespön och annat kul och handla lite. Det är en sträcka på ca 6km. Vi cyklade en ganska lång väg dit och jag hade kollat hur man kunde cykla tillbaks för att få en lite kortare väg, en genväg. Och vad är det man säger, jo... genvägar är ofta senvägar.... Så vi började cykla tillbaks och jag sa till M att vi kan cykla här så kan vi gena. Big Mistake!!! Det blev en senväg och vi hamnade helt fel. Efter att ha cyklat i typ en halvtimme insåg vi att vi hade cyklat en km effektiv sträcka tror jag. Va fel det blev. Vi cyklade och cyklade men kom ingen vart. Vi kom lite vilse och det tog ganska lång tid att komma hem. När vi väl kom på hur vi hade åkt och hur vi skulle fortsätta tog det emellertid inte så lång tid att åka den sista sträckan. Så kan det bli.


Dagarna går här och det händer inte så mycket förutom att jag är lite tröttare än vanligt. M också tror jag. Idag har jag mått konstigt och varit ganska snurrig. På förmiddagen var jag tvungen att vara utloggad en lång stund för jag trodde jag skulle behöva springa in på toan och kräkas för jag var så snurrig. Men det gick över, som det brukar göra. Men det är obehagligt och jag vet inte vad det beror på. 


Sitter och titar på Transormers, en film som jag inte har velat se tidigare för jag gillade den serien när jag var liten och tänkte att en remake skulle bli så töntig och förstöra min bild av den gamla hederliga serien. Filmen överraskade dock positivt på mig. Den är helt ok. Kanske ska man se tvåan också...


22 arbetsdagar kvar till semestern...


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards