Alla inlägg den 30 juni 2009

Av C&M - 30 juni 2009 19:57

...fan vad jag önskar att det vore så, men jag får vänta i några veckor till. Kommer bli så tomt på kontret från och med nästa vecka tror jag, då går så många på semester. Under några veckor kommer ju bara halva styrkan vara på plats till och från. Vi är ju inte så många så det blir ju väldigt tomt då.


Igår morse vaknade jag och mådde så illa så jag var tvungen att springa ut på toaletten. Tror jag hade en miniflunsa. Det var inge kul alls. släpade mig upp i morse för jag ville inte vara hemma en dag till, det blir så mycket att göra när man är borta länge. rätt gissat av mig för det stod typ 20 returpaket och väntade på mig när jag kom tillbaks, och då en en till tjej på kundtjänst också är sjuk blev det inte så mycket tid för att ta tag i det. Det får bli i morgon. Det är förjävligt vad alla uppgifter blir fler och fler när man lägger dem på hög... fattar inte det där... 


Snart är det dax för Morden i Midsomer... ska bli så kul.


18 arbetsdagar kvar till semsetern!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards