Alla inlägg den 10 juni 2009

Av C&M - 10 juni 2009 22:00

Va hände i Grey's Anatomy? Både Izzie och George kan ju inte dö.... det går ju bara inte. Det vore den dummaste utskrivningen av karaktärer någonsin! Två karaktärer kan ju inte dö! kunde de inte ha skrivit ut dem på nåt annat sätt? George kunde väl ha gett sig iväg till Irak istället för att han helt plötsligt ska dö! Nä, det här gillar jag inte!!!!!!!! Ska man vänta ända tills i höst på att få reda på vad som händer? Serien visas ju bara några veckor tidigare i usa så det går inte att se nästa säsong redan nu... frustrerande!!


Sverige vann matchen men det var tveksamt spel i första halvlek. Det blev bättre i andra och de spelade upp sig. Personligen tycker jag att Elmarna var en stor del av sveriges spel. När de fick gå ut så slutade laget spela som de spelade i början på andra halvlek och gick tillbaks till att tjonga långa bollar. Jag håller på Elmarna. Dock tycker jag inte att det ser ut som att sverige kan klara av att ta sig till VM nästa år. Spelet är inte tillräckligt bra helt enkelt. Det är för omständigt, går för sakta och vi kan bara göra mål på lag som är två gånger sämre än oss. Jag hoppas givetvis men jag tror inte att de lyckas vinna alla matcher som är kvar. =(


Nä, det är mycket som är skit nu!! jag vill ha semester!


//C

Av C&M - 10 juni 2009 20:02

eller nåt.. jag vet inte... Viva españa... Fotboll på tv. Går väl sådär. Mål har vi gjort i alla fall och Rasums Elm var inblandad. Det är skitkul. Viktor har inte gjort så bra som jag trodde han skulle. R. Elm har varit bra tycker jag, det tyckte tydligen inte expertkommentatorn...


//C

Ovido - Quiz & Flashcards