Alla inlägg den 15 juni 2009

Av C&M - 15 juni 2009 21:31

Då sitter man här och tittar på sista avsnittet av en serie man följde slaviskt som yngre. Nu har jag inte sett ett avsnitt på flera år men trots det är serien i stort sett samma som för 10 år sedan. Fast det var ju nåt speciellt med Dr Green, Dr Carter, Dr Benton och Dr Ross.... Jag missade förra avsnittet när George Cloony gjorde en tillfällig comeback, jag trodde nog att han skulle vara med i sista avsnittet också. En epok går i graven, och det är kanske dags att plocka fram någon ny bra serie. Det görs inga Cityakuten, Vänner, Seinfeld och Will & Grace längre. Såna där serier som går år ut och år in och förblir lika bra. I dag görs serier som håller i tre till fyra år sedan läggs de ner. Vad beror det på? Sämre serier eller större utbud? Jag vet inte men jag längtar efter en serie som är lika bra som Vänner... Det är helt sjukt att man kan se den serien om och om igen. För mig finns idag bara Grey's Anatomy som är en sån där riktigt bra serie... Och den kommer ju spåra ur om både Izzie och George försvinner. Första repliken någonsin i vänner "there's nothing to tell"...


Nu är altanen helt klar. M satte dit de återstående brädorna idag. Och en korrigering, utan David hade det inte blivit nån altan =)


och en bild till från en annan vinkel

Va fint det har blivit!!


Nu är det mindre än 6 veckor kvar till semestern! tjoho!


//C

Av C&M - 15 juni 2009 00:08

Efter hårt slit den här veckan har M blivit klar med altanen. Lite hjälp fick han också av en lite förkyld David som jag verkligen hoppas inte har blivit sjukare av timmarna i regnet.

Fint mörk trall blev det. Hoppas de får på lite gräs också så man slipper den där jäkla sanden...


Snickaren himself

Nu är det bara några brädor som ska på för att dölja reglarna på utsidan... Mästersnickaren himself köpte för lite virke...


Å så de söta små kissemissarna. Eller, små och små... de är  i alla fall söta. Fast Zlatan ser ut som nån ailien....


Sovdax!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards