Alla inlägg den 13 juni 2009

Av C&M - 13 juni 2009 23:15

vi har hyrt en film med Nicole Kidman, Jack Black och Jennifer Jason Leigh... Den var inte bra. Rörigt, relationstjafs och underliggande incesttoner. Den har fått bra kritik i D.N, aftonbladet och amelia men jag förstår inte varför... Igår hyrde vi två filmer, "Bolt" och "Lars and the real girl". Båda var bra, men lars and the real girl var lite jobbig att titta på. Den var knasig och väldigt pinsam. Den handlar om Lars som får någon sorts knäpp och skaffar sig en life size doll som han blir tillsammans med och hans omgivning måsta acceptera det för att han ska bli frisk från hans lilla knäpp. Den var mycket sevärd. Se den!


Idag kom mamma hit för att hälsa på. Vi gick en sväng på stan och shoppade lite. Det var jätterea på Esprit och jag handlade lite och jag hittade en salming bikini, eller två, för jag ville ha överdelen från den ena tillsammans nederdelen från den andra, den heter Vera och är rosa och finns här http://www.salmingunderwear.com/flash.html Men jag vill ha underdelen som inte är bred som bara finns som svart i länken.


Nu ska vi äta lite jordgubbstårta, ska bli gott!


//C


Ovido - Quiz & Flashcards