Alla inlägg den 18 juni 2009

Av C&M - 18 juni 2009 23:41

till anläggningsarbetarna som ska fixa miljön här runt oss. lägga gräsmatta och plantera och så... Det ska vara klart innan industrisemestern men då får de fan jobba hårt som 17 de sista veckorna för det är långt ifrån klart här. Jag vet inte om de jobbar alls...


//C

Av C&M - 18 juni 2009 23:16

Grattis Paul McCartney på 67-årsdagen!

/ M

Av C&M - 18 juni 2009 22:10

Idag känner jag mig blank i huvudet. Jag har inga riktiga tankar, inget som jag grunnar på eller så... Eller jo... Jag vill ha semester och det är fem veckor kvar. Det är så lååååångt... OCH, köp inte tre paradisaskar bara för att det är billigt. Fan va choklad jag har ätit. inte bra! nästa vecka är det träning och bra mat som gäller. Jag har fuskat så länge nu. I morgon är det midsommar, tjoho... trevligt, och sovmorgon så skönt!!


//C


Ovido - Quiz & Flashcards