Alla inlägg den 14 juni 2009

Av C&M - 14 juni 2009 23:26

Fasen vad den här helgen har gått fort. Helt sanslöst. Jag vill ha en helgdag till. Snälla!! Det känns som jag var på jobbet för en timme sen. Känns inte kul. Ganska skönt med kort vecka och snart semester... eller snart och snart, om 6 veckor. Men den närmar sig i alla fall. Tiden går ju så jäkla fort.


Jag är så trött nu för tiden. gäspar och vill sova jämt... undrar vad det beror på. Kanske är det vädret eller så sover jag inte bra. Jag vet att jag sover lite oroligt för jag är alltid rädd för att försova mig och jag gillar egentligen inte att kliva upp på morgonen så det är ett litet gissel. Man kan tycka att jag ska ha vant mig vid det här laget men det har jag inte.


Det var lite läskit när vi var på NK igår för när jag kom ner från rulltrappan snurrade det till i huvudet och jag blev alldeles vingen och höll på att ramla omkull. Jag vet inte vad som hände. Dock blir det så för mig i bland, jag blir snurrig och illamående och det är ganksa läskit för jag vet inte vad det beror på. Jag har varit hos doktorn och de har tagit prover men de sa att inte har brist på något viktigt i alla fall. Det är kanske bara inbillning. 


Vi lämnade av mamma vid tåget idag också, hon åkte vidare till Strängnäs och min farbror och faster. Undrar om de har hittat hit, mamma fick adressen i alla fall. Hej på er i så fall!! Det var jättemysigt att ha mamma här. Du är så välkommen tillbaks, men nu har vi ju snart semster så vi ses snart igen. 


Över midsommar åker vi upp till Dalarna. Det ska bli kul att träffa Mickes familj igen och det ska bli spännande och se hur mycket lille Victor har växt. Dessutom känns det mycket mer som långledigt när man åker iväg någonstans. 


Snart sovdax!


//C

Av C&M - 14 juni 2009 01:04

Måste det regna hela jävla tiden? Lite uppehåll och sol skulle inte skada. Hallå däruppe!!! fatta att vi inte vill ha konstant regn! men det är ganska mysigt när det smattrar... ungefär som att ligga i en husvagn och sova när det regnar på taket, det är sövande på något sätt. Nu kan man nästan blunda och föreställa sig att man ligger i husvagnen uppe i Fånsjön (ja, sjön heter faktistk så) mitt ute i ingenstans, och försöker sova. Vattnet från sjön kluckar utanför och det smattar på sjön också... Det är tio år sedan jag var där sist. Vi borde nog åka dit någon gång snart igen. Men jag hittar ju inte dit.... skulle bli lite knepigt. Närmaste ort från sjön är Gäddede, och jag tror det är tio mil dit. Sjön ligger väldigt avlägset. Men det är väldigt fint där.


Fasen va ont i ryggen jag har idag... inte kul. Sängen vår är inte helt ergonomisk heller så jag får ont när jag sover för mycket i den. Taskigt! Men det får man leva med för nu ska det sovas... God Natt.


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards