Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Lite för pigg för en söndagkväll

Av C&M - 30 maj 2010 22:48

Det är söndagskväll och det brukar oftast innebära att jag har sovit så mycket under helgen att jag inte är trött. Denna söndag är inget undantag. Nu sitter vi och väntar på ett nytt avsnitt av The big bang theory, grejar med vår nya dator och tittar på slutet av Bridget Jones dagbok. Åh vad jag älskar den filmen. Den är så mysig och jag blir så glad av att se den. Uppföljaren är dock ganska dålig, men boken är ju inge vidare heller så vad kan man förvänta sig. Hugh Grant är också en favvo har hos familjen Jakobsson/Nilsson.


Ny dator alltså. Vår gamla trotjänare som blir jättevarm och stänger av sig och har 512mb minne har fått ge sig till förmån av en nyare variant. Det är dock ingen flashig dator, bara en nyare Acer. Den gamla har varit kanon, med undantag för det här med värmen, men jag tror det är nåt vi själva har åsamkat. Mamma har en likadan och den har inga problem med värmen. Skitdesamma... den är ny och fin och med jättebra bild. Vi är nöjda även fast månadens pengakonto fick sig en smäll, men det får man ta ibland.


Nu är det dax för Big Bang!


//C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards