Alla inlägg den 27 maj 2010

Av C&M - 27 maj 2010 23:31

Nu känner jag att det är dags att lägga ner Sveriges deltagande i Eurovision. Visst, i år gick Irland och Danmark vidare som enda ickeöstländer, men det visar ju bara på hur otroligt taskig smak de har där borta. Vad var det för jävla skit? Litauen gick ju inte heller vidare. De var ju bäst. Rumäninen, vad var det? Vilket trams och ändå gick de vidare. Cypern? orkar inte ens kommentera det... Nä, nu är det dags att bara tävla i Sverige. Kör Melodifestivalen och sen kan vi vara klara. Vi behöver inte vara med i Eurovision. Visst, jag trodde inte vi skulle vinna i år heller men jag hoppades i all fall att hon skulle gå till final. Låten var defenitivt tillräckligt bra. Det var inte Irland och Cypern. Ja, ja... man har i alla fall lördagskvällen fri men lite nyfiken är man ju på vilken skit de kommer rösta fram som vinnare. Jag hoppas på tyskland men det blir väl Azerbajan eller nån annan skit. Nä, jag röstar för att vi ska dra oss ur hela Eurovision hädanefter! Det är ju lite synd om tjejen, jag tyckte hon var jätteduktig.


//C

Av C&M - 27 maj 2010 21:51

Det här var det roligaste jag har hört på länge. Tack Nitch!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards