Alla inlägg den 7 maj 2010

Av C&M - 7 maj 2010 21:57

Det är väl för fasen inte utomhushockey när de spelar under tak. Nä, då är det inomhushockey trots att de inte har väggar ända upp till tak.


//C

Av C&M - 7 maj 2010 21:48

Jag som aldrig får träningsverk i magen... det har jag nu... jag bortförklarar det med att jag säkert har sträckt mig eller haft sönder nåt. Nu är det äntligen helg. Det ska bli trevligt men jag vet fasen inte vad jag ska ha på mig imorgon. Måste leta upp nåt. 


Det blev en liten promenix till närbutiken som ligger en kvar härifrån blandad gång. 30 minuter räckte för att jag skulle få trycka i mig två tacos. Mums!


Alltså, vad är det här med Iphone. Ska man ha en? Alla andra har ju, klart man blir sugen men behöver jag den? Vad ska man ha den till? Jag använder min telefon till att ringa och smsa. Surfar kanske en gång varannan månad. Inget annat. Nja, jag vet inte. En ny telefon skulle jag i alla fall behöva. Min har åkt i golvet så många gånger nu så jag vet inte hur länge den håller. Den är repig, hackig och batteriluckan sitter lite dåligt. Vad göra?


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards