Alla inlägg den 23 maj 2010

Av C&M - 23 maj 2010 23:43

vi köpte pizza ikväll. Jag var så sugen. Vi har varit jättenyttiga i flera veckor och i veckan bestämde vi att vi skulle lyxa till med en pizza i helgen. Det skulle vi inte ha gjort. Fy fasen va illa jag mår nu. Jag tog en ibakad med champingoner, räkor och skinka. Det var jättegott, i början... jag blev mättare och mättare och så tog jag den sista biten. Den skulle jag absolut inte tagit. Nu mår jag så illa så jag vill kräkas. har lite hjärtklappning och nästan meatsweats... Blä!!! Det blir inte pizza på länge nu, det kan jag lova! Nyttig mat here I come! Kan man bli liksom avvänjd och nästan allergisk om man inte äter det på länge? Eller blev jag bara för mätt?


Annars har helgen varit lugn. Igår var vi ute på baksidan hela dagen och gassade. Brände jag mig? Jajamän! har jag otroligt fula linjer på axlarna? Japp! Men det var det värt! Idag kom regnet och ett jäkla åskväder och nu är temperaturen nere på 10 grader. Kul! Snälla sommar kom tillbaks! När jag var yngre var jag allergisk mot värme och sol. Jag tyckte det var jättejobbigt men nuförtiden gillar jag värmen och har svårt att förstå när folk klagar på värmen. Enda gången jag kan tycka det är jobbigt är när man ska sova eller om man sitter på jobbet och det är kanonvarmt i rummet. Vi har solen på hos oss nästan hela dagen så det kan bli lite varmt.


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards