Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

Nu ska jag gnälla!!!

Av C&M - 19 maj 2010 20:42

Nu ska jag gnälla! jag ska gnälla så mycket så mycket att jag ska känna mig helt tom när jag är slut. Vi hade föreningsstämma för vår nybildade bostadsrättsförening idag. Hur svårt är det att prata i sansad ton och försöka komma fram till något tillsammans? Hur svårt är det att lyssna på andra människor? hur svårt är det att ta till sig det andra säger? Tydligen jättesvårt måste jag meddela. Hur kan vuxna människor gnälla så mycket? Varför är en del så jävla trångsynta och varför har en 25årig kille med sig sin mamma till mötet? Stora frågor känner jag. Får jag svar? NEJ! för folk är dumma i huvudet. Helt kanonstörda och de kan inte se saker utifrån andras perspektiv. Vi har ett problem i föreningen och det är de gräsytor som finns. Det finns de på övervåningen som tycker att vi inte ska få disponera de ytorna för att då ökar vi värdet på våra lägenheter på ett sätt som de inte kan göra. Fine! ok, jag förstår att de känner så. Men borde de inte ha tänkt på det lite innan? Vi fick betongplattor. Betongplattor på uteplatsen. Märker ni hur sexit det låter? Vi la på trall och gjorde en altan för det fick man. Även fast vi höll oss innanför gräsmattan så höjde vi värdet på lägenheten. Är det fel då? Det tycker inte jag. Vill jag skydda vår uteplats från påträngande ungar vill jag kunna göra det också. Är det fel? Nej jag tycker inte det.


Jag ska även gnälla på gubbar som inte kan ta instruktioner från tjejer. Det är fan det värsta som finns och jag börjar tappa hoppet på mänskligheten.... Är folk så jäkla dumma?


Kan inte alla vara lika bra som jag?



//C

 
 
Nicke

Nicke

19 maj 2010 21:18

det löste sig med den kvinnohatande gubben iallafall. Dessutom fick jag prata med kärringen som du pratade med i morse allra först som klagade på precis allt, hon var ju väldigt positiv

http://www.domarn.se

 
Ingen bild

C

19 maj 2010 21:38

Ja, jo hon var mycket trevlig... Ett underbart sätt att börja dagen på?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards