Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Alltså, det här med att komma i väg vid grönt ljus...

Av C&M - 6 januari 2010 17:14

Om man står och väntar på att få kröa iväg när man har rött i en korsning, bör man då inte försöka vara så snabb iväg som möjligt så de bakom hinner med också? Bör man inte fundera på om man är lite för seg när det nästan hinner bli rött innan du har kommit iväg. Idag stod vi vid ett rödljus och väntade, det blev grönt. Körde idioten framför? Nä... varför skulle han göra det? Tillslut kom vi iväg men det blev rött när vi var mitt i korsningen. Idioten framför tog en jävla tid på sig... Sånt kan jag bli så irriterad på.


Idag har vi varit på tippen och slängt lite skit och så har vi slängt ut granen... barrande helvete, men det var väldigt fint med gran i alla fall, och alltid trevligt med paket under

...men den barrade ju så jävligt. När vi båda åkte iväg över jul så fick den inget vatten på 4 dagar. Jag tror inte den repade sig efter det. När vi kom hem igår var det nästan inga barr kvar längst ner. Lite tomt blir det förstås när man tar bort granen, men jag har ställt tillbaks den stora fotpallen vid altandörren igen.


Imorgon är det jobb igen. Skönt med lite mjukstart, två dagars jobb och två lediga igen. Sen drar det igång på riktigt, usch... det är ju så skönt att vara ledig. I alla fall ett tag. När man är hemma längre perioder kan det bli lite långsamt...


//C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Ovido - Quiz & Flashcards