Alla inlägg den 5 januari 2010

Av C&M - 5 januari 2010 23:02

Åååå vad jag känner igen min M i den här filmen...


//C

Av C&M - 5 januari 2010 22:21

Vi såg just "Det regnar alltid i provence" nyss. Jag hade hoppats att den skulle vara i Amelie stil men det var den inte. Den var lång och konstig. Jag skulle inte rekommendera den till nån, eller tja kanske till Fru M(föredetta Pe) som verkar gilla all fransk film  . Nu ska vi se "I love you man" och jag hoppas verkligen den är bättre.


Vi har en riktig myskväll såhär på trettondagsafton. Vi kom hem ikväll efter att ha varit hos mamma några dagar. Vi har haft jätte trevligt och träffat syrran och Tim. Vi hann träffa K med stora magen också. Det var jättekul!


En till ledig dag imorgon. Det blir nog en resa till tippen och biltvätt, men mest slappning kan jag tro. Det är ganska mycket skidskytte och skidor imorgon.


Måste nog shapa upp bloggen lite också. Julen är ju slut så det är dags att göra nåt annat nu.


Filmen har börjat och den är lovande...


//C

Av C&M - 5 januari 2010 00:26

ibland känns det bara förjävligt. Vissa grejer kan man bli så sur på och jag vet inte vad jag ska göra åt det... Jag känner mig lite sviken och besviken och det känns som jag är 12 år igen. Skit också! Jag är en vuxen människa och ska inte behöva känna såhär igen.


Ovido - Quiz & Flashcards