Alla inlägg den 14 januari 2010

Av C&M - 14 januari 2010 19:00

igår fick vi två påminnelseräkningar från telia. Vi har halebopabonnemang och de skickar alltid ut räkningarna typ direkt efter att de förra betalades. Jag blev ganska förvånad över att de kom för jag var säker på att jag betalade de räkningarna förra månaden. Det gjorde jag också när vi kollade på internetbanken. Men... när jag kollade på våra gamla räkningar visade det sig att vi fick två fakturor från dem förra månaden. En med förfallodatum 28/12, och en med förfallodatum 7/1. Vad är det??? hur kan de skicka ut såna räkningar. Det hade inte jag en tanke på och jag vet inte varför jag inte la märke till att det kom två räkningar till oss var men ändå. Hur kan man skicka ut två olika fakturor med 10 dagars mellanrum på förfallodatumen. Nä! det här tycker jag är skumt. Varför gör de så? Fakturorna är i alla fall betalda nu...


//C

Ovido - Quiz & Flashcards