Alla inlägg den 14 maj 2009

Av C&M - 14 maj 2009 21:49

Nej du, den var inte bra!!

Av C&M - 14 maj 2009 21:27

Vad håller ryssarna på med? Vad är det för propaganda? Det hör inte hemma i Eurovision. Herregud!! Det är ganska mycket skit i den här semifinalen också. Det känns som det är mer skit än vanlig. Är det inget land som vill anordna finalen nästa år? Har ingen råd? Slår finanskrisen så hårt? Det är bara Norge som har pengar, vilket märks eftersom de har det bästa bidraget hittills. Men han spelar ju fiol bättre än han sjunger...Serbiens bidrag var också ganska bra. Men annars är det blandad skit. Go Malena!


Idag blev det lite badminton. Jag whoppade Ms ass, och vann med 2-1 i set. Jag vann de två första setten, sen vann M och jag är rädd för att om vi hade spelat fyra set hade han vunnit det sista. Men det gjorde vi inte och jag vann! Tjoho! Det är lite roligt eftersom M är bra på de flesta sporter, men jag är nästan lika bra som han är i badminton. Dock har jag på känn att han inte tar i som han kan hela tiden. Skulle han spela mot en annan kille skulle det nog se lite annorlunda ut.


Packningen går sådär, det blir att dra en ordentlig repa i helgen så vi får ner alla grejor. Tyvärr börjar jag bli lite sentimental nu, det känns lite sorgligt. Det är den första lägenheten som vi äger. Visst är den liten men också  mysig, och det är jäkligt nice att man kan titta på tv och laga mat samtidigt.


I'm still lovin' my värmeborste! It's kanon!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards