Alla inlägg den 13 maj 2009

Av C&M - 13 maj 2009 22:18

Idag har vi varit och besiktat lägenheten och gjort klart allt med den. Den var jättefin och jag längtar tills vi kan flytta in om en vecka. Det blev jättefint med vitvarorna eller ska man säga gråvarorna. Det är rostfria jättesnygga grejor. Det enda är att det kanske ser lite beiget ut i lägenheten men när vi får in våra grejor blir det lite mer färg. Längtar nu, men jag har ingen lust att packa och göra själva flytten.


Igår var jag och klippte mig, och jag köpte en jättebra grej. En varmluftsborste! Den är kanon, helt underbar.


Jag kan verkligen rekomendera den, blue lightning tror jag den heter. Håret blev lite kortare, men det är skönt. Håret känns lite tjockare och det är skönt nu när det har blivit så tunt. 


Mina nya skor är så fina, men lite trånga och måste gås ut så jag vågar inte ha på mig dem riktigt än med risk för skavsår.


 

Visst är de fina!!!


Nu är det snart läggdax. Upp och jobba igen. Ekorrhjulet slutar aldrig snurra.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards