Alla inlägg den 25 december 2009

Av C&M - 25 december 2009 13:54

Så va det över igen för de här gången. Julafton är över och jag måste säga att det känns ganska skönt. Förr, när man var liten, var det som att världen gick under varje gång julen var slut. Då var jag tvungen att vänta på paket ett helt år till. jag ville ha mer jul och mer paket (jag är och var ganska bortskämd). Nu är det inte riktigt samma sak längre. Julen har blivit lite av en stress. Missförstå mig inte, jag älskar julen, och det har varit så mysigt i år med vår nya lägenhet och snö i mitten av december. härligt! Men det är skönt att det faktiskt inte är jul varje dag.


snart drar jvm i hockey igång. Än en gång ska man väl sitta där och svära när småkronorna får stryk av Kanada. jävla kanadicker. Varför ska de spela i Kanada i år igen... de ska ju vara där borta flera år i rad. Det är så jävligt för de får ju massa fördelar av det, och så är det alltid domare från USA om Kanada spelar. Förra året tror jag till och med det var någon kanadensisk linjedomare när Kanada spelade. Men då är det ju tur att det inte är så uppenbart att de amerikanska domarna ger det kanadensiska laget fördelar....... NOT.... Fan, jag blir arg innan de ens har hunnit börja spela....


//C

Ovido - Quiz & Flashcards