Alla inlägg den 3 december 2009

Av C&M - 3 december 2009 22:16

Ser det ut som en tomte har spytt på min blogg?


//C

Av C&M - 3 december 2009 22:09

Dom får väl skärpa sig lite. Ska de verkligen tappa i sista varje match? Måste dom ha Foppa med för att vinna? Vad är det med dom? antingen är de lata, underpresterar och har inget go (som leksand) eller så har de blivt för gamla. Dåtidsstofiler som inte hänger med och som inte spelar hockey. Jag hoppas verkligen de kommer igång. Dels för att jag inte vill att de ska åka ur och dels för att jag inte vill att Leksand ska behöva möta dom i kvalserien... De blir lite för svåra att slå ut.


//C

Av C&M - 3 december 2009 21:46

Nu är det brar en dag kvar till helgen. Det är bara en liten petitess kvar som kallas fredag. Blä! Jag vill ha helg nu. Då ska jag baka lussebullar och sätta upp julgardiner i köket. Ska gräva igenom mina lådor också och se om jag kan hitta nåt julpynt att ta med till jobbet. Känns lite tråkigt och sterilt där, särskilt när jag sitter så jag ser kontoren på andra sidan, och där har de ljusstakar. Tyävrr fick jag ingen egen ljusstake över som jag kan ta med mig. En adventsängel har jag dock över, men jag vet inte hur jag ska få upp den på jobbet. Den är som en advensstjärna, men ängel istället. Äh, jag vet inte...


Bara några veckor kvar till jul nu. Lite extra ledigt. Inte så dumt.


Annars är det väl lite upp och ner nu. Jag känner mig krasslig. Var ganska hängig på jobbet idag och träningen gick fruktansvärt segt. Orkade nästan ingenting. 3km och jag var helslut och hade en puls på 180, inte så bra. När jag blir trött blir jag högröd i ansiktet, och idag var jag otroligt trött och kanonröd i ansiktet. Läckert! Ena stunden känns det mesta ok, nästa stund är allt skit. Lite jobbigt faktiskt. Varför kan man inte få va glad varje dag??


Nä, nu är jag väldigt trött och vill sova men M ska se Fringe nu så det blir väl en och en halv timme till innan man kan få sova.


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards