Alla inlägg den 14 december 2009

Av C&M - 14 december 2009 22:13

Detta jävla tjat om Zlatan... Alltså, vi har klarat oss bra utan honom förut och kommer göra det igen om han väljer att inte fortsätta. Det enda som händer när Zlatan är med är att vi blir sämre för vi tappar en anfallare. Han går ju alltid in halvhjärtat i våra landskamper. Nä, in med killar som vill och som kämpar! Jag byter dem alla gånger mot en halvdålig Zlatan, även om det betyder att det går lite sämre för landslaget.


Självklart är det så att en Zlatan i bra form som spelar för fulla muggar för Sverige skulle vara ovärdelig. Men nu gör han aldrig det och då är han utbytbar. Jag tycker det är ganska respektlöst att säga nej till vår nya förbundkapten när han skulle ta ut sin första uppställning. Skickar inte det lite taskiga vibbar. Å så drar media upp att Zlatan och Allbäck inte har dragit riktigt jämt. Vad spelar det för roll. Jag väljer Allbäck framför Zlatan alla dagar i veckan. Jämför deras målstatisik i landslaget så får ni se...


//C

Av C&M - 14 december 2009 22:01

Idag har M köpt julklappar eller födelsedagspresenter till mig. Nåt av det i alla fall, för jag fick inte se vilka påsar han kom hem med. Så roligt, jag älskar att få paket. Love you!  


Den här dagen har inte varit så kul. Full rulle hela dagen, ingen paus ingen ro. Jag känner mig inge bra i kroppen. Jag hoppas verkligen inte jag blir dålig nu när mamma ska komma hit. huvudet har malt hela dagen och jag har ont i halsen och i bihålorna. Blä! Jag lovar att jag kommer på grisinfluensan lagom till jul.


På tal om Jul... Det har snöat idag, och det ska snöa imorgon. Det är så mysigt. Jag börjar verkligen få julkänsla  . Så härligt. Nu vill jag bara ha ett par julgardiner till vardagsrummet, sen är det kanon. Fast nån gran har vi inte. Jag tror inte det blir nån heller   .


Nu är jag trött, hela kroppen är trött. Jag vet inte hur jag ska orka mer...


//C

Ovido - Quiz & Flashcards