Alla inlägg den 4 december 2009

Av C&M - 4 december 2009 22:25

Jag har svårt att bedöma sånt där som vilken film är världens bästa, vilken skådespelare och vilken grupp är bäst och sånt... Det finns så mycket bra musik och massa bra film och massa bra annat... Men när det gäller bästa låten måste jag säga att den här ligger mycket högt på min lista. Skulle nog kunna säga att det är den bästa.


//C

Av C&M - 4 december 2009 22:22

Av C&M - 4 december 2009 22:16

Lyssnade på rockklassiker när jag var på väg hem från gymet idag och de spelade en gammal klassiker. Me Like!!


Av C&M - 4 december 2009 21:59

Var förresten och tränade idag. Det går inge bra. Det finns ingen kräm alls i benen och kroppen. 3.3km på 30 minuter är inte ok. En km per 10 minuter typ. jag tycker jag borde klara mer nu. Men som jag skrev igår, kroppen har varit så seg på sistonde. Fundrar på om jag har nåt skit i kroppen. Det märks väl snart i så fall. Har känt av magen lite också. Det kommer och går smärtor i den lilla kistan , eller lilla och lilla den kunde väl vara mindre..... vet inte vad det beror på.


//C

Av C&M - 4 december 2009 21:39

Hela dagen har jag hoppats på kväll. Fan va segt det går då. Jag har känt mig irriterad på kunderna hela dagen och det finns väl en risk för att jag kan ha avbrutit kunderna när de har pratat. Jag brukar inte göra det. Men fan, ibland alltså... man kan undra hur en del människor tänker och hur mycket de tar till sig vad man säger. En liten längre ledighet känns behövlig runt nyår.GE MIG TÅLAMOD!!!!


Sitter och glor på Skavlan nu och det var nyss ett roligt inslag med hur barn tror att vi kommer ha det i framtiden. Det var en tjej som satt och resonerade lite och kom fram till att i framtiden kommer allt vara gratis. Då frågade reportern varför, den lilla tjejen svarade för att vi kommer inte behövas när allt har brunnit för då får vi ta de mediciner som finns kvar.... Barn tänker alltid ett steg längre...


//C

Ovido - Quiz & Flashcards