Alla inlägg den 1 december 2009

Av C&M - 1 december 2009 22:25

Rött och grönt, det är väl juligt och fint!!


Och visst är bakgrundsbilden fin? Nu syns ju granen inte så bra så jag lägger in hela bilden så den syns ordentligt. Granen hemma hos mamma blir alltid så fin. Det är lite tråkgit att jag inte kan hjälpa till i år med att kånka hem den. Jag förstår om mamma vill köra konstgjord gran iår. jag har alltid motsatt mig det men nu när jag inte kan hjälpa till förstår jag om hon vill göra det lite lättare. Grananrna blir alltid så höga av någon anledning när vi köper dem. Men de blir alltid så fina!!

 


//C

Av C&M - 1 december 2009 22:02

Styrelsemötet idag gick bra, dom var snälla mot oss och lyssnade på vad vi sa. Vi tog upp att vi har så kallt i lägenheterna så nu verkar det som de ska ta tag i det. Phu, det var skönt.


Efter mötet var jag och tränade. Jag var inte på gymet på hela förra veckan så jag har tappat lite, men starkare blir jag för varje gång... kan man väl hoppas i alla fall. Imorgon ska jag jobba till 19. Det betyder sovmorgon, men också en lång dag och sen kommer jag vara trött resten av veckan. Blä!


Helena Jonsson fick bragdguldet iår. Det var väl kul. Roligt med en skidskytt och hon har verkligen varit kanonduktig iår och jag tycker inte man kan säga att hon fick priset för att inga andra har preseterat tillräckligt bra. Det är bara elakt att säga så. Helena Jonsson är kanonbra och mycket värdig bragdmedaljör!!


När vi åkte hem från mötet hörde vi en skåbil som tutade bakom oss. När de körde om såg vi någon idiot som höll upp någon Växjö lakers grej i fönstret. Växjöfans alltså. De tutade och vinkade och gjorde tummen upp åt oss. Tilläggas ska väl att M har en "Leksand såklart" skylt på bakluckan. Växjöfansen var nog påväg till Uppsala för att se dem spela mot Almtuna. När vi såg fansen var de väldigt glada, men de är nog inte så glada nu, de fick pisk med 4-0. Men Växjö har gjort de bra ändå. De ligger 2a i tabellen, efter Leksand Såklart!!


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards