Alla inlägg den 8 november 2009

Av C&M - 8 november 2009 20:55

Sitter och tittar på Ensam mamma söker. Ser enbart sista programmet då jag inte får titta på det annars för M tycker det är skit. Jag är väl inte helt förtjust i det heller men jag tittar ikväll för M är borta och spelar hockeybockey. Det jag reagerar på dock är att killarna som tjejerna väljer bort verkar helt ok med det. Antingen är de jäkligt korkade eller så känner de inget heller för tjejen. Man skulle ju kunna tycka att de som blir bortvalda skulle visa någon sorts ledsenhet.... däför drar jag slutsaten att de inte hade några särskilda känslor. Stå där och säga "jag förstår ditt beslut och i din sits skulle jag göra samma sak" typ nåt sånt.


Nu när M inte är hemma ska jag se den nya Star Trek filmen. Det ska bli spännande. Jag är en liten Trekkie långt där inne men såg inte filmen på bio. Mycket pga att M inte är så intresserad. Så nu passar jag på.


//C


Ps. den där filmen vi såg igår, Knowing, var mycket obehaglig. Jag drömde mardrömmar inatt.

Ovido - Quiz & Flashcards