Alla inlägg den 6 november 2009

Av C&M - 6 november 2009 22:23

Dom bara går, och man väntar på helgen. Och nu när helgen är här väntar man bara på att nästa vecka ska komma. Jag måste nog försöka lära  mig koppla bort jobbet lite.


Just nu glor jag på Idol. Det var ganska bra ikväll men jag blev lite besviken på Tove. Det var lite tillgjort och halvfalskt. Men jag skulle tippa på att det är Eddie som får lämna ikväll. Han har hängt löst så många gånger nu. ojdå... mariette satt löst... shit... det var lite konstigt. Gud va larvigt det är att dom ska slänga in en paus innan de säger den andra.


Såg delar av den otroligt braaiga (känn ironin) filmen Cloverfield som gick på Canal+ ikväll. Vilket skit! men jag var ju tvungen att se hur den slutade i alla fall.


Var och tränade i kväll igen. Shit vad jag inte kände för det men jag tvingade iväg mig ändå. Blev inte så mycket träning. 35 minuter på löparbandet, benen ville inte, svettades som en gnu, ville dö... men sen BASTU!!! guuuud så skönt.


Men trött är jag nu. Snart nanna kudden tror jag. Men M körde precis igång en diskmaskin... hm...


//C

Ovido - Quiz & Flashcards