Alla inlägg den 5 november 2009

Av C&M - 5 november 2009 22:10

Snart i alla fall. Bara några timmar kvar tills det är dags för Tacos och fredagsmys till Idol. M har lovat att han inte ska gnälla i morgon, och jag har föklarat att det finns en tv till i sovrummet som vi kan använda om det inte funkar med att titta på idol. Det som dock är lite spännande är att han alltid har någon liten åskit som klämmer sig fram under programmet... jag tror han smygbryr sig.


Idag har vi tränat, jag tränade även i tisdags, men idag var jag slö. Inget tryck i benen så det blev bara 20 minuter gå/spring 2,5 km på löparbandet. Sen hade jag inte så mycket krafter kvar men jag lyckades ro en km också. När jag var hos naprapaten som har varit hos oss på jobbet ett par gånger nu, sa han att det är bra för ryggen att ro. Så det har jag gjort de senaste gångerna.


Det verkar som det är party nånstans här. Det kommer dunka dunk(gud så gammalt det lät) någonstans ifrån. Lite irriterande såhär en torsdagskväll.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards