Alla inlägg den 7 november 2009

Av C&M - 7 november 2009 21:49

att jag kan få in hela min högernäve i munnen... spännande...


//C

Av C&M - 7 november 2009 21:24

Kolla på den här annonsen Skrattande. Kikade efter kisseungar. Ms syster ska sälja sina så vi kikar om de har kommit ut. Vilken tur att kissen i annonsen är hel svart... skulle ju va jobbit om den var trasig och saknade ben eller nåt... oj vad jag skrattade när jag såg det. Jävligt söta katter dock...


Av C&M - 7 november 2009 21:13

När vi åkte hem idag och svängde in på första 30-sträckan som tar oss till vårt hus, såg vi en bil i diket. Precis utanför dagiset som ligger en liten bit härifrån stod en kille brevid sin bil, alltså den som låg i diket. Vi blev lite oroliga så vi stannade och kollade hur det var med honom. När vi åkte därifrån tänkte jag såhär. Det kan vara bra att hålla 30 på en 30-sträcka där det är en väldigt skarp kurva. Dessutom kan det vara bra att vara nykter när man kör och dessutom ha försäkring på sin nyinköpta bil!!! Idioten var onykter, hade precis köpt bilen och hade ingen försäkring. Han hade fått sladd i 30kurvan av någon anledning som jag bara kan tänka mig var av för hög hastighet. Han hade ringt bärgare men sa nåt om att det är så jävla dyrt att bärga bilen. Mmmm.... det är nog det du ska oroa dig för. Vi åkte därifrån... man kan ju bara vara glad att han inte fick möte. Annars var det ganska roligt.


//C

Av C&M - 7 november 2009 20:44

Så blir det om man stressar och försöker vara snabb vid städning. Jag skulle slita ut en en papperspåse ur förrådet idag. Jag trodde den satt hårdare än den gjorde.... såå jag drog till och slet in den i ögat. Det gjorde ont!!! Kräkont! Det verkar dock inte som det blev någon skada på ögat men det känns som jag har något i det... obehagligt.


ikväll har vi hyrt två filmer. En Nicolas Cagefilm som heter Knowing, och natt på museet 2. Vi får väl se om det är nåt att ha. Vi tänkte gå på bio, och kom på att den film vi helst ville s var Upp, med engelskt tal. Tyvärr missade vi att den var redan vid 16 i Kista, så när vi kom dit hade den redan varit. Det blev film i stället.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards