Alla inlägg den 3 november 2009

Av C&M - 3 november 2009 23:14

Jag förstår den inte riktigt. Han sitter och tittar och småskrattar lite och är ganska tyst. Han som inte brukar gilla sånt där, där folk tävlar i talang. Svenska talang skulle han aldrig titta på och som jag har skrivit tidigare bitchar han ordentligt när jag ska titta på Idol. Vet inte vad det är som gör att han tycker det är så bra... men det är kul att se honom titta så intensivt på något.


Ååååå va spännande NCIS var idag. Två avsnitt på raken och säsongsavslutning. Men som tur är, är det nya avnitt från nästa säsong nästa tisdag. Phu!!! vilken tur. Annars hade det blivit jobbigt. Kommer Ziva tillbaks? Fast jag gillar inte henne riktigt. Är hon Mossad eller NCIS agent. Hon måste ju välja. det verkar inte funka att vara både och tycker jag.


I morgon är det sovmorgn. Ska bli skönt, men som vanligt blir jag väl kanontrött på torsdag morgon.


I dag fick vi ställ till våra datorer så vi ska kunna få upp dem lite och inte böja huvud och axlar så mycket. Men när de ställen kom insåg jag att jag ju måste ha ett tangentbord till datorn, annars får jag försöka skriva från stället. Det blir inte heller så bra för axlarna. Så jag får fint vänta på tangentbordet innan jag kan få upp datorn lite högre. Fasen va skönt det ska bli att slippa titta neråt på skärmen hela tiden!!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards