Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Tobbe, Lasse och Eklund

Av C&M - 29 oktober 2009 21:35

Fan va tråkigt att de inte fick va kvar. Kommer sakna dem i truppen. Vilka stopskott ska ta deras plats nästa år? nä! jag gillar det inte. gillar inte förändringar. Jag gillar när saker förblir de samma. Vad det beror på kan man väl fråga sig men jag har mina aningar.Stackars Eklund fick inte förlängt för han är skadad. Han har inte spelat på så länge. Vem kommer vilja ta in honom nu? Å Tobbe har också varit skadad mycket. Vad ska han göra? Fasen va jobbigt det måste vara att vara elitidrottare. Vad gör man när laget inte vill ha en längre, och ingen annan vill ha en? Måste vara grymt jobbigt... om man inte heter Zlatan eller nåt annat stort och kan klara sig på de miljoner man tjänar.


Inge lyxfällan i kväll. Tråkigt. Bara skit nu. Kanske ska gå och sova lite.


//C

 
 
Gyrot

Gyrot

2 november 2009 08:14

Jag satt bakom Eklund igår på Domnarvsvallen. Det ryktas att han är på väg hem till Brage, som i sin tur är på väg upp i Superettan.

http://www.gyrot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Ovido - Quiz & Flashcards