Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av C&M - 7 oktober 2009 20:46

Idag jobbade jag lite längre än vanligt. vi har lite nya öppettider på jobbet så idag jobbade jag 10.30-19.00 Det var väl trevligt med sovmorgon, men kanske inte så kul att komma hem 19.15 Kvällen blir liksom kortare än vanligt. Men, men det är väl inte så mycket att göra åt. Ska jag klaga? Min kollega är nog precis hemkommen då hon har nästan 2 timmar hem från jobbet. Stackaren! Man har det kanske ganska bra ändå. Ingen trafik var det heller när jag skulle åka hem. Skönt!


Jag hade nog lite fel om Kalmars match. De spelar den 17 oktober, inte 7e. Infon hämtades från Tobias Carlssons blogg. Härligt att FF-spelaren själv inte har koll på vilket datum dom spelar.


Snart dax för Grey's anatomy. Spännande, spännande. Vad ska hända ikväll?


M har fastnat i TV-spelsträsket igen. han spelar NHL09 så fort han får chansen. Han hoppas och tror nog (någonstans långt in i bakhuvudet) att han själv spelar där. Man kan ju göra en egen gubbe som ser ut som en själv. Lille plutten.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards