Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av C&M - 22 oktober 2009 22:03

Jag blir lika förvånad varje gång jag ser det programmet. Hur kan folk funka på det sättet? Dra på sig skuld på skuld och inte betala av dem. en miljon i skuld och de bryr sig knappt... och jag som är orolig för vår ekonomi ifall räntan stiger, trots att vi skulle klara en ökning med marginal... Visst, vi har väl några skulder men herre gud. De här hade 37 anmärkningar hos kronofogden. Hur tänker man då? Nä, skärpning nu sverige! hur kan man vara så dumma? Och så de här sms lånen på det. Nu hade väl inte kvällens par såna men annars är det ju så många som är med i Lyxfällan som har tagit de dumma lånen. "lånar du 3000 kostar det dig bara 345kr" Typ 12% ränta alltså...


Dumma folk


//C

Av C&M - 22 oktober 2009 19:44

Vad 17 ska man kunna sälja då? jag har ingen gammal skit... fåtöljen kanske... jag är sugen på att köpa en tvåsits soffa istället för att ha vår fåtölj. den är så stor men man får bara plats en i den. Med en tvåsits soffa kan man sitta och breda ut sig i en soffa till. Fåtöljen vi har är 104 bred tror ja, soffan är 175. Det är inte så jäkla stor skillnad... kanske... vi får se. Vi ska även testa att möblera om här i helgen... får se hur det blir.


Ögat börjar bli bra... inte så stor pupill längre. Fredag imorgon också. härligt! Idol!! tjoho!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards