Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av C&M - 25 oktober 2009 21:38

Alltså, idag köpte jag ett par nya skor. Ett par bikerboots som var jättesnygga. Men nu har jag lite ångest över vad de kostade. Det kunde varit värre än vad det var. Jag såg ett par liknande igår för 2000, det kostde inte de här men de var dyra ändå. Varför ska det vara så jävla svårt. Jag kontemplerar att lämna tillbaks dem. Vet inte hur jag ska göra. Om jag orkar tar jag ett kort och lägger upp dem här så kan kanske nån ge mig ett konstruktivt tips på hur jag ska göra.


Ett bra tag har jag letat efter ett par snygga stövlar. Mitt stora problem är jag mina vader är aldeles för tjocka och tjocka på helt fel ställe. Dessutom är mina vrister höga och vaden är smal en bit upp. Sen tar det stopp. Nu har dock många skokjedjor upptäckt att det finns såna som mig, som inte har pinnsmala vader som funkar i alla smala stövlar. Då har jag givetvis blivit jätteglad och provat dem. Vad händer då??? Jo, då är de stora ända ner över vristen också... då blir det pös där på mig. Det ser helt fult ut. Så jag tror jag får ge upp tanken på att kunna ha ett par stövlar. Vet faktiskt inte hur jag, även om jag går ner massor i vikt, ska kunna få ner vaderna i stövlar. De är så jäkla hårda och jag tror det är mest muskler i dem. Jag har gått ner 30kg och kommer fortfarande inte i stövlar Gråter


//C

Ovido - Quiz & Flashcards