Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av C&M - 6 oktober 2009 23:55

lite hm... tycker jag. Jag hade nästan hoppats på Cathrine. susan är så jäkla hispig och jobbig, och de hade ju liksom skilt sig... men, men det har ju hela tiden varit sådär att de inte har kunnat släppa varann så då är det väl som det är. Vi får väl se vad Cathrine hittar på nu, hon verkar ju ha tappat lite fokus sådär... nåt tändstift verkar ha gått om man säger så...


Imorgon möter kalmar ff Gais på hemmaplan. Mycket viktig match om man ska ha häng på europacupplatserna...


//C

Av C&M - 6 oktober 2009 17:50

Ikväll är det äntligen dax. Nu får vi veta vem Mike gifter sig med. Härligt. Men det är nästan roligare att Christine börjar. Det är en serie som har växt på mig. Från början tyckte jag att det var sådär men det har blivit roligare och roligare. Äntligen är serierna på G. På torsdag börjar S.O.S Gute också =)


Idag har jag tagit mod till mig och vi får se om det ger någon förändring. Det känns skönt att jag vågade, men samtidigt jobbigt för jag känner mig lite misslyckad som inte klarar av allt. Vi får se vad som händer men jag har i alla fall tagit mod till mig.


Jag är väldigt förtjust i soundtracket till NHL 09. Många bra låtar. här är en favvo, millencollin:


Millencollin... en svensk klassiker. Det lyssnade jag på när jag var yngre... särskilt den här.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards